21 września 2016

Stosik wrześniowy (1/2016)

   Jestem osobą, która raczej nie kupuje książek. Dość często natomiast korzystam z zasobów biblioteczki lub proszę rodzinę czy znajomych o dawanie mi książek w ramach prezentów. Z tego też powodu rzadko kiedy na blogu pojawiają się stosiki - po prostu nie ma z czego ich składać. Jednak w ostatnim czasie parę książek do mnie dotarło i udało się ułożyć coś, czego nie wstyd pokazać na blogu. :)

  • "Maska śmierci" Adam Blade - Książkę zakupiłam po taniości w dniu, w którym poszukiwałam prezentu (czytelniczego, a jakże!) dla mojej mamy. Zachęcił mnie opis fabuły, a także całkiem ładna okładka, zwiastująca niezłą zabawę. Nie zniechęcił mnie nawet fakt, że książeczka jest cieniutka, a czcionka naprawdę ogromna, co wskazuje na to, że historia jest prawdopodobnie przeznaczona dla młodszych czytelników.
  • "Bitwa w labiryncie" Rick Riordan - Pożyczone od koleżanki sporo czasu temu, ale wciąż leży u mnie i czeka na przeczytanie. To oczywiście kolejna, czwarta, część serii o dzielnym Percym Jacksonie.
  • "Płonący most" John Flanagan - Drugą część Zwiadowców kupiłam sobie pod koniec ubiegłego roku, ale znowu - kolejna książka, która czeka i nie może się doczekać przeczytania. W najbliższym czasie chcę to nadrobić!
  • "Mechaniczny anioł" Cassandra Clare - Prezent-niespodzianka urodzinowa od penpalki, Sary, za co bardzo serdecznie dziękuję! Prequel Darów Anioła chciałam przeczytać już od dawna, ale doczekać się na pierwszy tom w bibliotece jest naprawdę ciężko... A tu zaskoczenie, bo ja już mam własny egzemplarz!
  • "Trafny wybór" J.K.Rowling - To żółto-czerwone tomiszcze wygrałam niegdyś na blogu Hadzi. Do "Trafnego wyboru" zabierałam się już niejednokrotnie, raz nawet udało mi się dotrzeć do kilku dziesiątej strony, ale czytanie przerwałam. Czas na ponowne zajrzenie do twórczości Rowling, nieco odmiennej od przygód młodego czarodzieja.
  • "Historia kotów" Madeline Swan - Otrzymana w ubiegłym roku na Boże Narodzenie. Jestem ogromną miłośniczką kotów, ale jako że swojego mieć nie mogę - łapię się wszystkiego, co jest związane z tymi miauczącymi futrzakami! :D Nie mogłam się jednak zabrać za książkę pani Swan, toteż dlatego dorzuciłam ją do stosu i planów na najbliższy czytelniczy czas.
  • "Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery - Historię Ani Shirley uwielbiam (co można było zauważyć w mojej recenzji). Po kilku latach chcę powrócić do historii rudowłosej dziewczynki, chcę jeszcze raz spojrzeć na świat jej oczami i pozachwycać się chociażby aleją kwitnących na biało drzew.
Znacie którąś z tych książek? Czytaliście? Której z nich jesteście najbardziej ciekawi?

4 komentarze:

  1. Nie czytałam żadnej, ale nad "Trafnym wyborem" sama się zastanawiałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płonący most <3 Mam na półce od dobrych kilku lat :D Bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, że Ania z Zielonego Wzgórza bardzo mi się podobała, kiedy czytałam ją jeszcze w szkole :). Jedna z lepszych lektur, zdecydowanie! Trafny wybór trafił kiedyś do mojej biblioteczki za sprawą wygranej w konkursie, ale jeszcze nie wykonałam ku tej książce podejścia :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nad "Zwiadowcami" swego czasu się zastanawiałam, ale trochę za dużo tych tomów ;)
    Świetne nabytki :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis