26 marca 2017

Pierwszy rok bloga!

    Dzisiaj będzie krótko i na temat. Dokładnie rok temu powstała Książkowa Królowa. Ostatni rok był to czas ciągłego pisania i chyba po raz pierwszy mi się to udało. Zdarzały się dłuższe i krótsze przerwy, jednak właściwie przez całe ostatnie dwanaście miesięcy byłam bardziej lub mniej aktywna (wyjątek stanowi listopad, mały kryzys - jedyny miesiąc, w którym nie pojawił się żaden post). Przyznaję, już wcześniej miałam książkowe blogi, jednak na żadnym jeszcze nie odniosłam takiego sukcesu. To wszystko zawdzięczam nie tylko sobie i swojej ciężkiej pracy, ale również Wam - czytelnikom! W końcu nikt nie chce pisać w eter, prawda? To dzięki Wam miałam motywację, aby pisać, kiedy mi się nie chciało. Stworzyliśmy tutaj małą społeczność, z której jestem niezwykle dumna. Dziękuję Wam - za to, że jesteście tutaj ze mną!

    Zastanawiałam się, w jaki sposób uczcić rok bloga. Pomyślałam o jakimś rozdaniu, konkursie, jednak, jeśli już miałby dojść do skutku, będzie to jakoś na początku wakacji (czerwiec, może lipiec). Sami rozumiecie, najbliższy czas będzie dla mnie bardzo ciężki, w końcu to miesiąc przed maturą! W każdym razie, chętnie się dowiem, jakie książki chcielibyście zobaczyć jako nagrody w takim konkursie. Wolicie też formę, gdzie jest zadanie do wykonania czy po prostu losowanie?

    Z ogłoszeń parafialnych - pojawię się na Pyrkonie (festiwal fantastyki w Poznaniu), najprawdopodobniej w sobotę 29 kwietnia. Jeśli ktoś miałby ochotę się spotkać, porozmawiać, zrobić wspólne selfie z Królową Książek - zapraszam do kontaktu prywatnego! :) Warto pojawić się na Pyrkonie ze względu na niesamowitą atmosferę (to będzie już czwarta edycja, na której się pojawię), mnóstwo stoisk z ciekawymi, również książkowymi gadżetami, wielu interesujących gości (wśród pisarzy pojawią się między innymi Jacek Grzędowicz, Jakub Ćwiek, Andrzej Pilipiuk, Maja Lidia Kossakowska, czy nawet... Samantha Shannon!) i wiele ciekawych prelekcji. Warto! A dla tych, którzy nie pojawią się na tym konwencie, postaram się przygotować małą relację. :)

    Na koniec zostawiłam sobie suche fakty, czyli statystyki! W ciągu jednego roku odwiedziliście mnie 9 346 razy, a na dłużej postanowiło zostać całe 98 osób! Wspólnymi siłami pozostawiliśmy 510 komentarzy pod 49 postami (ten post, który aktualnie czytacie, jest pięćdziesiątym), w tym pod 28 recenzjami. Jeśli już przy recenzjach jesteśmy, udało mi się otrzymać dwie książki do recenzji: "Oblubienice wojny" Helen Bryan (recenzja) oraz "Wojny żywiołów" Michała Podbielskiego, które aktualnie są w drodze do mojego domu. :)
   Dziękuję!

11 komentarzy:

  1. Gratuluję ci że jesteś już rok. Życzę ci kolejnych lat, bo twoje recenzję są genialne. Widać że piszesz recenzję z sercem.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje! Pierwszy rok jest najtrudniejszy, jeśli mam mówić z własnego doświadczenia. Teraz to nawet nie zdawałam sobie sprawy, że za chwilę miną dwa lata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gz :) Ja będę całe 3 dni na Pyrkonie, ale nie mam pojęcia jak to czasowo u mnie wychodzić będę. W razie czego w sobotę będę w parku z grupą z Warcrafta chyba... XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje wyników i więcej sukcesów na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tego roki i życzę Ci kolejnych równie udanych lat blogowania <3
    Rozdania są mile widziane, ja wolę te, w których są zadania do wykonania, bo w losowaniach rzadko mam szczęście :)
    Ojej, zazdroszczę Ci, że będziesz na Pyrkonie! Sama chętnie się bym tam pojawiła, ale do Poznania mam dość kawałek. A szkoda, bo będzie tam kilka autorek, z którymi chętnie bym się spotkała.
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoł, gratuluję! <3 Przetrwać rok to duży wyczyn :D Jednak sama z własnego doświadczenia wiem, że blogowy rok szybciutko przemija, bo ledwo założyłam bloga, a tu już 9 mies minęło. Z niecierpliwością czekam na swój rok bloga :D Z całego serduszka życzę ci kolejnego roku i jeszcze więcej! I żeby był 10000000 razy lepszy niż ten :D
    Konkurs mile widziany B) Ja oczywiście z chęcią zobaczę tu jakąś fantastykę i najlepiej, gdyby było jakieś kreatywne zadanie :D Losowaniom zdecydowanie mówimy NIE! :D
    Gratuluję wspaniałych statystyk <3
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat! Sto lat! Gratuluję! Życzę ci oczywiście kolejnych lat w blogsferze:*
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ♥
    I wszystkiego książkowego na kolejne latka :D

    Buziaki
    Z miłości do książek

    OdpowiedzUsuń
  9. Solidny blog to i solidna rocznica, jedna z wielu które będą.

    Dziękuje za rok twojej wspaniałej pracy
    Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję roku w blogosferze! Życzę ci kolejnych udanych lat pełnych nowych obserwatorów, cudownych przeczytanych książek i jeszcze lepszych statystyk :) Muszę ci z dumą powiedzieć, że jestem twoją setną obserwatorką, gdzie moja nagroda :D
    Odpowiadając na twoje pytanie - jak dla mnie zadania konkursowe są dużo lepsze niż rozdania, można się wykazać, a czytanie odpowiedzi i tobie będzie sprawiało przyjemność.
    Pozdrawiam cieplutko, Książkowy zakątek

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!
    Mam nadzieję, że jeszcze wiele rocznic będziesz świętować!

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis