20 maja 2017

TAG: Książka prawdę Ci powie...


Witajcie! Najmocniej przepraszam za ostatnią znikomą obecność na blogu. Nałożyło się na to kilka spraw, a podstawowa to matury. Na szczęście, już po wszystkim - wczoraj zdałam ostatni egzamin i mogę się już cieszyć najdłuższymi w życiu - czteromiesięcznymi - wakacjami. Mam nadzieję, że wykorzystam ten czas na między innymi czytanie książek. Aktualnie mam zastój i, mówiąc szczerze, w maju nie ukończyłam jeszcze ani jednej lektury. Ale to nic,wszystko się nadrobi! Tymczasem zapraszam na tag przetłumaczony z włoskiego przez Nieuleczalnego Książkoholika.

Na czym to polega? Wybieracie losową książkę i otwieracie na losowej stronie, a następnie wskazujecie palcem na jedno zdanie bądź słowo, które jest odpowiedzią na poszczególne pytanie w tagu. Warto dodać swój komentarz do każdej z tych odpowiedzi.

Jaką książkę wybrałam do tagu? "Margo" Tarryn Fisher, bo to może być ciekawe doświadczenie.

1) Słowo, które określa Twoją osobowość.
Tajemnica. Bo ja jestem osobą bardzo tajemniczą, którą nie sposób rozgryźć.

2) Słowo, które określa Twoje marzenia.
Pani. Ja chciałabym zostać taką panią, która będzie mieć gromadkę kotów! :D

3) Słowo, które powinnaś powiedzieć swoim wrogom.
Judah jest niezwykle odstraszającym słowem. Drodzy wrogowie: Judah, Judah, Judah! To w sumie brzmi trochę jak Judasz, a wszyscy wiemy, czym wsławił się facet o tym imieniu.

4) Słowo, które opisuje Twoje życie uczuciowe.
Ah, jako staruszka będę miała co wspominać.

5) Słowo, które opisuje coś, co nigdy Ci się nie wydarzy.
Najwyraźniej nie będę się wślizgiwać do żadnych dziur. Szkoda, bo to mogłoby być ciekawe.

6) Zdanie, które powinnaś sobie wytatuować.
Mieszkam niedaleko stąd. Zawsze miałabym blisko do domu! :D

7) Zdanie, które opisuje, co powinnaś zrobić, aby zyskać natychmiastowe bogactwo.
Spoglądam na pojemniki na pigułki i tabletki obok łóżka, przewrócone i puste.

8) Zdanie, które powinnaś wykrzyczeć, wskakując na pokład, na którym odpłyniesz w podróż swoich marzeń. Wolę go od wódki! No nieźle, nieźle! :D

9) Zdanie, które opisuje Twoją przyszłość.
Muszę wrócić do kasy. Może to zapowiedź mojej tymczasowej pracy?

10) Otaguj blogerów i zadedykuj im jakieś zdanie.
Próbuję znaleźć w sobie człowieczeństwo. No cóż, to zdanie dedykuję: Katrinie, Złodziejce zapisanych stron, Paulinie, Kindze oraz Ani. Zachęcam do wykonania tagu!

11 komentarzy:

  1. Trochę się uśmiałam XD Zwłaszcza przy Judaszu i wślizgiwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominacje :) Zadanie wykonam, ale nie spodziewaj się, że pojawi się na DM wcześniej, niż w październiku... <3 Posty u mnie czekają w kolejce jak pacjenci do lekarza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Punkt siódmy brzmi, jakby czyjaś śmierć miała sprawić twoje wzbogacenie się XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Już któryś raz widzę ten tag, za każdym razem wychodzi coraz lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uśmiałam się:) Zwłaszcza przy 8:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, bardzo zabawny tag! :D bardzo fajnie wykonany :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie TAGi są świetne! Można się trochę pośmiać :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że przy tym tagu trzeba naprawdę ogromnej kreatywności, aby móc ukazać dane słowa czy zdania w dość innym świetle. Tobie akurat to wyszło! Uśmiechnęłam się przy fragmencie o kotach - sama chętnie bym chciała się nimi otaczać! Ale powiem szczerze, że chyba najwięcej śmiechu miałam przy tym zdaniu, które miałabyś wykrzyczeć na pokładzie! Przypuszczam, że tutaj dość często będą pojawiać się taki smaczki (ja sama taki posiadam). :)
    Pozdrawiam!
    BLUSZCZOWE RECENZJE

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję, że odpowiedziałaś na moją nominację! Znalazłaś pieniądze w tych pudełkach po lekarstwach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była dla mnie przyjemność! :D Koło łóżka nie było żadnych pudełek po lekach - widać to dopiero przyszłość. :p

      Usuń
  10. Tak, to zdanie przy wskakiwaniu na pokład :D
    A tatuaże non stop w tym tagu kojarzą mi się z czymś zboczonym, jprdl :D

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis